maanantai 15. elokuuta 2016

#hitoille


Heippa!
Mitäpä kuuluu? Sitä, että mahtavasti menee. Olin kaupungilla 6 viikkoa kesätöissä ympäristönhoitajana, eli oon päässy nauttimaan vesisateesta ja auringonpaisteesta: paras tapa viettää kesää on olla ulkona.
Oon viimeset pari viikkoa käyttäny paljolti aikaa kuvailuun ja asioiden järkkäilyyn. Plus oon hymyilly joka päivä, nauranu paljon, tehny juttuja mistä tykkään ja iloinnu elämästä.


Ja tämmöstä olis seuraavana tiedossa: muutto Mikkeliin.
Hain kevään yhteishaussa ammattikorkeakouluihin yhteisöpedagogiksi Nurmijärvelle, Jyväskylään ja Mikkeliin sekä yliopistoihin lukemaan sosiaalityötä Helsinkiin ja Jyväskylään. Olin kaikkiin varasijalla ja Mikkeli tärppäs. Viime lauantaina vietettiin kaveriporukalla miun läksiäisiä ja nyt sitten oottelen ensviikkoa, muuttoa ja koulunalkua, innolla!


Joelille kiitos kuvista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti